Het is belangrijk dat je je goed voelt bij je verloskundige. Want zwanger zijn is al spannend genoeg. Daarom doen we er alles aan om jou zo goed mogelijk te begeleiden. Het is prettig als het contact met de verloskundige en andere professionals in onze praktijk deskundig en aangenaam verloopt. Toch kan het voorkomen dat je een klacht hebt.
Zit je met vragen? Of twijfels? Ben je ergens ontevreden over? We nemen graag de tijd om rustig met je te praten.
Lukt het niet om er samen met ons uit te komen? Of wil je hulp bij het indienen van een klacht? Neem dan contact op met de klachtenfunctionaris van het CBKZ (Centraal Bureau Klachtenmanagement in de Zorg). Zij (of hij) is onpartijdig, werkt onafhankeljk en helpt je graag verder met ondersteuning en advies. Ook bemiddelt de klachtenfunctionaris bij het vinden van een oplossing. Alles wat je de klachtenfunctionaris vertelt is vertrouwelijk.
De externe klachtenfunctionaris van het CBKZ is telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag (van 09.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 16.30 uur) via 088-0245123. Je kunt ook een mail sturen naar klachtverloskunde@cbkz.nl
Kijk voor meer informatie op www.klachtverloskunde.nl
Soms wordt onze praktijk benaderd om mee te doen aan een wetenschappelijk onderzoek. Als wij het onderzoek nuttig vinden, kan het zijn dat je gevraagd wordt mee te doen. Van belang is om te weten dat het hier gaat om niet-commerciële wetenschappelijke onderzoeken. Natuurlijk is deelname niet verplicht.